Zdrowe dania dla ciężarnych - czas na Śniadanie !

Pyszne i zdrowe, a do tego sycące pomysły na śniadanie

Będąc w ciąży, nie tylko zmienia się nasze ciało, ale także smaki! Dieta przyszłej mamy powinna być idealnie skomponowana, w sposób aby w tym wyjątkowym czasie, dobrze dobrane posiłki, wspierały organizm mamy i jej nienarodzonego dziecka. 

Pyszne, sycące i bogate w składniki mineralne, białka i witaminy, oto nasze pomysły na śniadania, które sprostają każdemu nawet najbardziej wymagającemu kulinarnemu wyzwaniu ;)

Choć na pierwszy rzut oka, mogą wydawać się niezwykle proste i tradycyjne, to możemy zapewnić, że to właśnie to, czyni te dania tak wyjątkowymi ;)

Owsianka z jagodami

Jagody, to wspaniałe owoce. Nie tylko smakują wybornie, ale także niwelują wzdęcia, łagodzą uciążliwe objawy ciąży, takie jak poranne mdłości. 

Do wcześniej przygotowanej owsianki ( pół szkl płatków owsianych na wodzie lub mleku) dodaj połowę szklanki jagód. Świetnei sprawdzą się zrówno świeże jak i te mrożone. 

Jogurt z owocami 

Pozostając w jagodowym klimacie, do jogurtu naturalnego, lub greckiego, dodaj garść jagód, oraz pokrojonego w kostkę banana. 

Ta śniadaniowa wersja, może być modyfikowana na różne sposoby. Do ulubionego jogurtu możesz dodać migdały, rodzynki, ulubione owoce, a także doprawić go cynamonem, lub świżymi ziarenkami wanilii. 

Śniadaniowa tortilla 

Upieczoną pierś z kurczaka lub indyka, pokrój w małe kawałki, delikatnie przyrumień na patelni, dodaj 2 jajka, dopraw i przygotuj jajecznicę. Świeżego pomidora obierz ze skórki, pokrój w plasterki/ kostkę, podobnie postąp z zielonym ogórkiem. 

Wszystkie składniki połóż na wcześniej przygotowany placek tortilli, zawiń i zjedz z przyjemnością :) 

Smaczengo !

 

A dla maluszków polecamy, mleko modyfikowane Babymilk :) 

 

Zdrowe dania dla ciężarnych - czas na Śniadanie !

Skomentuj

Komentujesz jako Gość.